☰ Oferta O nas/Kontakt ☰

 

 

PROCEDURA REKLAMACYJNA

Firma CoachWise S.A. w trosce o zadowolnie Klientów z realizowanych usług szkoleniowych, gwarantuje rozpatrzenie wszystkich uwagi i zgłoszonych reklamacji zgodnie z poniższą procedurą.

Zalezy nam na wysokim standardzie oferowanych usług i dalszym rozwoju. Dbając o jakość oferowanych usługnaszych usług szkoleniowo — doradczych i obsługi Klienta możemy liczyć na zaufanie naszych Klientów i rekomendacje usług.

Każdy uczestnik (lub podmiot zamawiający) ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług szkoleniowych w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia.

  1. Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym lub mailem, na tradycyjny lub elektroniczny adres firmy CoachWise S.A. .
  2. Pismo zawierające reklamację powinno zawierać:
  1. dane kontaktowe do uczestnika/ podmiotu, zgłaszającego reklamację, tj. minimum imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, telefon, e‑mail,
  2. nazwę i datę usługi (imię i nazwisko trenera) wobec której zgłasza się zastrzeżenie,
  3. przedmiot reklamacji – opis zgłoszonego problemu,
  4. uzasadnienie reklamacji,
  5. proponowany sposób rozwiązania sprawy — oczekiwania wobec firmy CoachWise S.A. , m.in:
  • bezpłatne dodatkowe materiały dydaktyczne, w wyniku niezadowolenia uczestników szkolenia oraz osób reprezentujących Klienta, bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym trenerem, z zastrzeżeniem, że średnia (wszystkich uczestników szkolenia) ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 6.0 w skali od 1 do 10 punktów uzyskanej z poszkoleniowej ankiety ewaluacyjnej, co pozwala uniknąć subiektywizacji ocen poszczególnych uczestników szkoleń.
  • zwrot kosztów usługi wyłącznie w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomieniu uczestnika o zmianie terminu/ odwołaniu usługi drogą mailową lub telefoniczną.
  1. Zgłoszona reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przez firmę CoachWise S.A. informacji o powstałej nieprawidłowości, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu. Decyzja dotycząca reklamacji z ewentualną propozycją rekompensaty w przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
  1. Firma CoachWise S.A. zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja będzie wynikać z nieznajomości powyższych zasad.
  1. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

 

drukuj

ZAUFALI NAM:

fader

08.05.201014:37

Paweł

Slideshow

 

 

CMS, hosting - Maxus Net Communications 2007